Som jag skrev i går så skulle vi redovisa idag, men det gjorde vi inte, för vi tittade på en nyhetsbevakningsfilm ist. Ska få träna på redovisiningen i morgon på soän sa jenny & så ska redovisningen börja på fredag får se om jag hinner redovisa mitt då aja.
dagen idag har varit som vanligt. Hade sy-slöjd idag han inte riktigt göra klart min tjocktröja på skolan, men då fråga jag nina ifl jag fick ta hem och sy klart, och de fick jag. Så nu är den äntligen klar, jag är faktiskt väldigt nöjd med den. På noän har vi i början av veckan valt arbetsområde, många ville jobba med Sexualkunskap- ska troligen se film på fredag. Sista lektionen var språkval tyska alltså för mig. Vi gjorde nån hörövning & läsförståelse sen fick vi sluta en halvtimme tidagare, ringde på sjuts orkade inte vänta på bussen.
Ikväll blir det troligen en plugg blandat med chill kväll.
Kanske också ska fara & köpa hårfärgningsmedel hade tänkt att färga i någon blond nyans inte slingor alltså, vet int än om det blir i kväll.
/ Melle
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar