lördag 6 september 2008

<3333

Jag gick & gick, och tänkte på vad alla fick en vänn att lita, i vått & torrt. Jag trodde nån som du bara fanns i en dröm. Jag har inte haft det lätt blivit sviken , fler gånger än en. Jag har varit rädd att hitta dig. En perfekt,undebar och sann vän. Sen den dagen du kom in i mitt liv har jag kännt att äkta vänskap finns. Att om man vill tror på nått så kan det gå.



Jag blev så glad när du min msn ville ha. Vi börja snacka och sen blev vi vännner en som jag känner som är så bra, just en sån som jag vill ha. Det var inte lätt eftersom depretionen släppt. Du och jag varje dag det är så det ska va.

jag ville känna att nått kunde hända i mitt liv.

Jag har käntt att mycket har då hänt i mitt liv. jag blev så lessen av det att jag trodde att det inte fanns sånna som dig. Jag vill börja om på nytt, få ett sår bli sytt och jag hoppas du förstår att jag mår så bra av dig. TACK FÖR ATT DU FINNS FÖR ATT DU KAN visa mig en väg / ett liv som är mycket bättre än det andra med lögner och svek. Du o amanda har lyst upp mina dagar, gjort mig glad

fast jag varit lessen. Det känndes så bra att en dag få äkta vänner som står vid ens sida i alla lägen. Och jag hoppas verklinge att i förstår vad jag försöker säga i denna dikt det är ; Ända sedan vi har börjat umgås mer o mer har jag kännt att det har hänt massa bra saker. Jag mår Mycket bättre nu Och jag vill aldrig mista er. Mister jag er har jag misst en mycket speciell del av mitt

hjärta och det är er som jag kan lita på till 10000%. Elin allvarligt talat vad skulle jag ha gjort den dära kvällen när jag mådde dåligt och var lessen. TACK för att jag fick prata om det med er.

JAG älskar er Elin nedlund och amanda eriksson Pasma<333

Inga kommentarer: