måndag 22 september 2008

Söndag+Måndag




Nu är sommaren slut, tiden rinner ut hösten är här löven faller, snart kommer kyla och vintern.


hejj. Först tänkte jag skriva lite om vad min söndag handlade om. Fotbollsavslutning på badet först. Badade i cirka 2h 30min. Sen var det buffe fläskfilé o.sv uppe i restauranten det var gott;b
Sen kom mammi och hämtade mig och så for vi vidare till TIP och där skulle vi fika, leka o.s.v. Själva dagen var kul. Men att fotbollen slutar det är förhimla tråkigt!(N) Måndag: Vaknade vid sju tiden men jag var verkligen jätte trött och orkade inte gå upp, men jag vet ju att jag måste gå upp. Gjorde allt det andra och sen sjutsade pappi mig till skolan. Pratade först med Anita som alla kommer göra. Nu börjar jag förstå på tk så det är ju nice. Läxorna i veckan är väl normalt. Eng över 40 glosor igen(n) och ma o.s.v. I det stora hela så tycker jag faktiskt att dagen har gått hyfsat fort så det var skönt. I bland känns det ju som att en skoldag aldrig ska ta slut. I morgon är det frilufsdag på björknäs vi ska ha friidrott får se hur det går. Efter skolan blir det luleå m.pappi ska troligen köpa dom dära skorna:D Senare på kvällen är det handbollsträning. Allt för denna gången. Får se när jag orkar skriva nästa inlägg.

Hejs / Melle

Inga kommentarer: