onsdag 10 september 2008

Onsdag

tjenare. Dagen idag började då med soä, nu har vi delat in oss i grupper och jag ska jobba med zizzi om typ doping arbeterna ska typ redovisas nästa vecka nån gång & vara klara på fredag eller nått sen gick vi upp till datasalen m.jenny. Sen hade vi slöjd, jag hålelr fortfarande på med min kudde. Noä var näst sista lektionen, och då fick vi gå till datasalen igen.

Äntligen lunch tänkte jag var hungrig var väl rätt okej mat nå potatisgratäng eller nått sånt. Sen sista timmen var sråkval med tyskan, ungefär 1 och en halv timmes lektion, det gick väl bra, gjorde inte nått speciellt. En sak som är bra är att de andra språkvalen har börjat få läxor men inte vi :b men vi komemr säkert få i morgon >_<

/ Melle

Inga kommentarer: