lördag 20 september 2008

luleå m.amandah & madde!<33

hej=) Idag har tillbringat största delen av min dag i luleå m.amandah och madde. Började med att jag vaknade av ngn dröm vid tio tiden. Min mamma sjutsade oss till stan.Vi for till luleå jag amandah och madde. Det första vi gjorde när vi kom fram var att äta på matstället haha=p men vi var alla hungriga. Så vi köpte två kebabtallrikar och delad på dom det var mummsigt;b Efter det gick vi på lite affärer och köpte sen lite godis och en milkshake=d vi hade i alfall riktigt kul;) Ily!<33

Sen har jag väl mest suttit vid datorn, amandah kom hit jag var m.hon åde=) Vi tog en massa bilder.

Allt för i dag / hejs.

I love my friends<33

Inga kommentarer: