Kvällen tillbringades först framför datorn, sen var jag tvungen att läsa igen eng läxan nån gång. Sen drog jag direkt till Elin , sen kom Amanda också. Vi var hos elin ett tag sen skulle jag hem och äta & sen så skulle dom hem vid åtta, det var iafall skoj m.er:)<33
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar