söndag 14 september 2008
I love you!<333
Amandah elin nedlund Snälla lämna mig aldrig ni vet att ni beyder jätte mycket för mig och jag är verklingen glad att ni finns här hos mig, snälla glöm aldrig bort mig. Det spelar ingen roll hur långt jag än skriver hära, det går ändå aldrig att förklara hur mycket ni betyder för mig men jag kan säga så mycket att skulle jag mista er då skulle hjärtat brista. Jag hoppas att vi alltid kommer att vara vänner. Ni kan komma till mig om det är nått ni vill prata om. Sen jag hittade er vet jag nu att det finns äkta vänskap. Mitt hjärta är nu helt men skulle ni lämna mig skulle det gå sönder. Ni är mitt ljus på dagen och stjärnorna på natten. Jag tänder ett ljus för varje vänn varje år men det är bara två ljus som fortafarande lyser och det är ni! Alla minnen med er sen Januari 2008 Jag minns Tex första gången jag träffade dig elin på jätte länge, jag kännde nästan dirket att vi skulle bli bra vänner. Vi började prata på msn och sen växte det bara. Denan texten kommer direkt från mitt hjärta, jag hoppas verklingen att ni förstår vad jag försöker säga I love you!<33 <3333333333333333
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar