hejsan. I går kväll gick jag och la mig vid 23.00 tiden. Sen vaknade jag vid 08.30 och var jätte pigg, men jag orkade ändå inte gå upp. Så jag la ner huvudet och försökte somna om, och det gjorde jag också till kvart i elva. Sen åt jag frukost. Då var väl klockan kring tolv tiden då började jag städa, köket och mitt rum. * skryt* duktig som man är så städade jag köket på fredag så jag behövde bara dammsuga idag. Sen åt jag två mackor. Det var match idag samlingen var 13.30. Till machen mot Kiruna; 4-0 stod det i halvlek. Vi spelade rätt så bra tycker jag, men kunde kanske ha varit ännu bättre , men som sagt det räckte till vins med 10-0!:) Jag har inte spelat på nån vecka, och bara tränat en träning innan matchen, så jag är faktiskt nöjd med min prestation, fick spela mest ytter mittfält, och mitt mitt. Det är faktiskt ganska kul:)
Sen kom jag hem tog en varm dusch , om jag nu ska känna efter hur det känns i kroppen så har jag inte ont någon stan, bara lite i svanskotan men det gick nästan helt över efter den varma dushen. Nu till helgen kommer vi ha våra sista matcher för säsongen. Sen kommer det bli avslutning snart.
Min vecka kommer nog vara en ganska vanlig.
måndag: skola
tisdag; skola, fotbollsträning 17.45-19.30
onsdag: skola
torsdag; idrott. fotbollsträning ; 17.45-19.30
fredag; idrott. handbollsträning på bodenarenan
lördag; match:)
söndag; match:)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar