torsdag 4 september 2008




tja. Det började med att jag tog bussen till skolan. Gick till gitarren för att spela. Sen gick jag till bilden. Två dålig orsaker med att ha gitarr lektion på torsdag är att jag missar Bilden i 20 min & det är typ den näst roligaste lektionen+ att vi har gympa på torsdag blir extra mycket att ta med .Hade massa andra lektioner men jag orkar inte skriva alla här.Näst sista lektionen
hade vi idrott, tidigare sa dom att vi skulle ha inne gympa, tror ni det var det då? - nej sjävklart inte, när jag hade tagit med mig inne kläder o allt! Vi spelade brännboll mitt lag förlorade.

Sen var det tyska, vi gjorde bara 2 grejer sen slutade vi.


/ Hejs MELLE

Inga kommentarer: