hejsan. Idag vaknade jag vid halv tio eftersom att det var samling i trångfors 10.45. I går på matchen fick jag en smäll i slutet innanför straffområdet med det blev frispark det gjorde riktig ont. Så när jag vaknade sprang jag lite försiktigt på knät och det kändes bra. Så då vid halv elva skjutsade mamma mig till TIP. Vi åkte buss till Kalix/ Risögrund. När vi skulle värma upp så känndes det först inget i knät. Jag hade först ont i höger knä. Men sen efter ett tag på uppvärmningen då gjorde det ganska så ont, då tejpade peter mitt knä och då känndes det bättre i det , men efter det då hoppade smärtan över i vänstra knät, då var han tvungen att tejpa det också. Men till slut så löste det sig i allfall. Och så matchen då, i början så ledde vi först med 1-0 sen 2-0 men sen hände nått då gjrode dom två mål och till slut så vann dom med 5-1. Idag fick jag spela mitt mitt och ytter mitt och lite anfall, det var kul!:) Vi spelade bra i början men sen var det som att vi tappade, men jag tyckte ändå att vi Kämpade bra!:) I morgon blir det skolan först. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Blir väl mest att göra läxor , har några läxor Hk och nån mer tror jag.
Hej då! Sovgott:) / Melle
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar