tisdag 9 september 2008

Tisdag

Hejsan. 07.15 vaknade jag, lite senare pga att min mobil inte ringde;s men sen när jag kollade så hade jag satt den på ljudlös, och på den hära gamla mobilen jag har nu så måste man tydligen ha ljud på. Och eftersom att jag vaknade senare så blev det bråttom, Sen när jag undra vart min nyckel, Fick typ panik . dben var orta letade överallt. Tillslut hittade jag den i alfall. Höll på att söka nyckeln till tio i åtta eller nått och jag hade inte långt tid på mig att göra mig klart. Så min frukost blev ett glas fil m.yougurt, trodde först att det skulle räcka till lunchen, men neej självklart inte jag blev jätte hungrig åde+ jag hade ont i magen jääääätte långt tid efter lunchen också+ att jag mådde inge bra alls nästan lite svimmfärdig då & då:s så jag tränade inte. Rätt så lugn dag idag annars då; började väl med ma sen engelska, soä och hk i två timmar!:) vi skulle göra scoones det var rätt gott faktiskt.

/ melle

Inga kommentarer: