


Nu är det klart denna veckan ska jag få min brors gamla mobil ojojoj vad jag längtar.
har ju glömt att skriva att jag har fått tillbaka min men jag är inte riktigt nöjd med lagningen. Min brors gamla telefon har ju mycket bättre kamera och nu kommer jag äntligen kunna ta fina bilder med mobilen, det är ju bra. Om ni inte har läst mitt tidigare inlägg som jag skrev för några veckor sen kan ni se hur mobilen ser ut. Ovan kommer lite höst/vinter bilder också.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar