söndag 28 september 2008

Söndag+V.40

hejj. Idag vaknade jag kring kvart i tio försökte somna om men det hjälptes inte pga att jag redan hade sovit ut cirka 10timmar så det var skönt att få vakna utvilad. Sen gick jag & satte mig vid datorn. åt frukost, började sen städa mitt rum+köket. Elin.n fråga om jag ville följa på bio vid kanske halv fyra tiden, men eftersom att vi har prov på fredag i No/so Om droger måste läsa väldigt mycket då+ att det var akut att åka till intersport som stängde 15.30. Det gjorde vi också fråga om bbk väskan dom sa att man skulle beställa dom på intersports klubbhus och att man kunde åka dit vilken dag som helst det var ju bra att veta. Vi for sen till ica och köpte mat. När vi kom hem var ju tvungen att sätta mig och läsa om droger och det läste kanske cirka 27 sidor idag och det är ändå inte allt så man kan ju säga att det är en del att läsa. Men en sak förstår jag inte och det är att dom sa att vi skulle ha provet nu på fredag. Men sen på navet står det att en vecka efter att vi hade fått bocken ( allas arbeten samlat) då ska vi ha provet:s fattar inte, men jag läser på sidorna dom har sagt att vi kan läsa på för man vet ju aldrig. Okej nu blev det väldigt mycket om provet men jag kände att jag behövde skriva av mig.
I morgon har vi sovmorgon eller i alfall vissa av oss som inte ska prata med ngn av kontaktlärarna, börja då 09.05 sköönt med sovmorgon!

Nu är det bara 3 veckor kvar till höstlovet eftersom att vecka 40 börjar nu och sen får vi ju lov v.43 på fredag- längar som tusan!<3

Veckan kommer nog se ut som vanligt:
måndag: skolan, läsa till provet+hk-läxan
tisdag: skola/luleå/träning
Onsdag: skolan/ match mo f.93 ( ska troligen bara titta)
Torsdag: Skola/träning
Fredag: skola-prov/träning/ inget planerat
Lördag: Heeelg! Sova ut förhoppningsvis / vet ej
Söndag: Sova/ inget planerat

Det var lite hur min vecka kommer se ut. Skriver nog mer i morgon

Hejdå! / Melle

Inga kommentarer: