tjena. Äntligen är den efterläktade fredagen hära som vi alla har lägtat efter jag gillar fredagar eftersom nu vet man att man inte behöver gå upp tidigt nästa dag och ingen tjatar på att man måste gå och lägga sig, inte på samma sät i allfall. Dagen idag hände det väl inget speciellt direkt, en valig skoldag helt enkel, Idag orkar jag bara inte ta upp vart ända ämne som vi haft jag tycker det blir lite enformig. Så Idag tänkte jag variera mig lite skriva lite om hur jag mår, känner osv. Okej då ska vi se.
nu sitter jag här lite halvsjuk- vet inte riktigt men jag har nyst väldigt stor del av dagen idag jobbigt kan man ju säga. Har varit lite nervös/orolig hur det egentligen skulle gå på cooper idag pga att jag känner mig sjuk. Men jag försämrade inte min tid någont fick exakt samma, så det var ju bra. Jag trodde att jag skulle få sämre pga förkylningen men så blev det inte. När jag sprang gjorde det ont i benen ,halsen, i större delen av kroppen det gick ganska segt. Ska inte på träningen i kväll vill bli frisk först. Var inte helelr säker på att jag skulle vara med idag, men jag gjorde allt jag kunde prestera i mitt tillståd men jag kännde mig halvkonstig hela tiden.
/ Melle:)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar