hejsan. Idag har vi haft en lång dag slutade halv fyra ,6 lektioner>_<. Det blev riktigt jobbigt och segt i slutet av dagen. I morgon har vi kanske bara 3-4 lektioner, skönt kan jag då säga! Har nu fått en till eng läxa, i veckan till idag hade vi över 40st glosor:o väldigt kan man alltså säga. Jag tror då att det gick hyfsat bra på det, men när man har så mycket så glömmer man ju en del. Näst sista timmer var idrott vi spelade fotboll på multiarenan jag tror att mitt lag förlorade alla matcher. Var riktigt trött efter skolan när jag kom hem. I kväll har det varit fotbollsträning vi hade mest passningar och de. Och i slutet av träningen spelade vi mot div.5 tror jag då att det var. Träningen gick väl helt okej. Om jag ska vara helt ärlig så tycker jag faktiskt att vi var lite mer på deras planhalva än dom på våran. Det ska troligen börja en ny tjej i vårat lag som heter Klara och som har bott i Usa tidigare men flyttade runt lite i skåne, och kan svenska, hon verkar jätte glad och trevlig. I morgon slutar vi 14.00- jag har ingen aning än om vad som händer efter skolan. I morgon på idrotten ska vi typ ha baseboll får väl se hur det går. Gick inte på handbollsträning idag det blir helt enkelt för mycket för mig. För att vi har två matcher i helgen lördag+söndag. Nu är jag riktigt trött. Skriver mer i morgon. Det var nog allt för i dag!
Nu ska jag snart sova!
godnatt! :)) / Melle
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar