söndag 28 september 2008
lördag
hejhej. I går så vaknade jag vid kvart i tio försökte somna om men det gick inte eftersom att jag hade sovit ut. Gick upp satte mig och spelade en stund åt frukost 2 mackor med rostbiff & potatissallad och varm chocklad till *mums* det var riktigt gott. Efter det så gick jag och satte mig vid datorn & satt där ganska länge. Åt middag kyckling gryta. Gick sen och satte och myste i soffan med chips & godis, filmen vi såg var morden i midsummer dom är faktiskt bra. har alltså haft en hemma dag egentligen kan det vara skönt ngn dag.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar