fredag 12 september 2008

Fredag

tjenare. Det hära blir mitt 73:onde inlägg här på blogspot,undrar hur många jag är uppe i till jul får väl se. I dag har det varit en kort dag slutade 13.50. Dagen började med att jag for till skolan med bussen (som vanligt då). Första lektionen var Sv & på svenskan fick vi för första gången göra något rätt så roligt. Först skulle man dela in sig i grupper & sen skulle alla skriva början på varsin berättelse- man skulle sen skicka runt det, alla skulle skriva på allas. Sen hade vi noä & fortsatte att jobba med doping. Sen skulle vi ha idrott som jag skrev i går så var det baseball idag, jag trodde typ att det skulle vara ganska tråkigt / svårt att ens träffa bollen när nån kastade den till mig. Men det var kul & inte så svårt att träffa bollen. " skryt" men jag fick till ett kanon slag & gjorde nästa en homerun( frivarv alltså)^^. Sen hade vi soä och då gjorde vi klart det, så på tisdag ska vi redovisa det. Ikväll ska jag nog mest chilla kanske skulle vara med amanda & dom!:) får väl se. Ska nog slinga håret i kväll. I morgon har vi match på boden arenan!:)) Höstlov om snart 6 veckor & jullov om snart 14 veckor betydlig längre än det är till höstlovet men hösten brukar ju gå snabbt.
jag längtar till jullovet julen!!! ;]

ha det bra!:) / melle

Inga kommentarer: