
hej. Idag hade jag & dom som inte stod på listan som ska prata med anita / eva sovmorgon. Vi har börjat med nått nytt att varje måndag så ska tre stycken prata med sina kontaktlärare, om vad vet jag inte riktigt. Men det var skönt att få lite sovmorgon. Jaja I & för sig så sov jag ju bara en halvtimme mer men det känndes & behövdes verklingen att få sova lite längre. Gick och la mig nån gång vid 23 tiden igen. Måste verklingen bli bättre på det ,nu när skolan har dragit i gång. iallafall
Vaknade ju vid halv åtta fixade mig åde, cyklade till skolan, men innan jag bara hade kommit några meter med cyklen,kom jag på att jag hade glömt lite saker inne. hämtade dom & sen cyklade jag iväg. Förra veckan fick vi våran första läxa i eng. Och sen har vi nått som vi ska göra i ma ,annars inge mer.
I kväll vet jag inte riktigt vad som händer; måste plugga på eng läxan hade rätt mycket glorsor åde. Sen blir det väl Amanda E & Elin N!:)<3
ha det/ Melle
Vaknade ju vid halv åtta fixade mig åde, cyklade till skolan, men innan jag bara hade kommit några meter med cyklen,kom jag på att jag hade glömt lite saker inne. hämtade dom & sen cyklade jag iväg. Förra veckan fick vi våran första läxa i eng. Och sen har vi nått som vi ska göra i ma ,annars inge mer.
I kväll vet jag inte riktigt vad som händer; måste plugga på eng läxan hade rätt mycket glorsor åde. Sen blir det väl Amanda E & Elin N!:)<3
ha det/ Melle
1 kommentar:
jaja intresant men jag tycker inte det e sent men det e ja det oc har ni haft så lite läxa vi har haft mycket mer xD
Skicka en kommentar