fredag 26 september 2008

Fredag

hejsan. Idag har det varit en kort dag hade 5 lektioner slutade klockan 14.00 och de.Hade vikarié idag i sv. På idrotten hade vi fotboll jag gjorde det jag kunde har fortfarande lite ont i ljumsken & så mitt lag vann matchen!;). I kväll är det handbollsträning klockan 17.00-18.00 på Boden Arenan, får se om jag ska på det men det lutar då mot det. Beror ju helt på hur det är i benet ( ljumsken).


ha det bra! / Melle

Inga kommentarer: