lördag 13 september 2008

Fotbollsmatch på Boden arenan

hejsan. Först vaknade jag vid halv tio men jag orkade bara inte gå upp då.Så jag vaknade kanske vi halv elva igen? Då gick jag upp åt frukost. Packade allt jag skulle ha med mig till matchen. Och sen sjutsade pappa mig till Boden arena. Vi spelade på Boden Arena mot lira bk. Till matchen då, jag var taggad. Jag brukar ju nästan aldrig göra mål, Jag har då iallfall inte gjort nått denan säsong. Förutom idag. Första målet gjorde jag, jätte bra spelat av Zizzi som spelade till lisa och sen sköt jag. De andra målet gjorde zizzi och det tre anna:) Så vi vann med 3-0. Spelet var väl bra. Det viktigaste var att jag tyckte att det var jätte kul att spela. Sen på kvällen så skulle amandah och madde ha fest. Det var kul:) men i slutet blev jag bara sååå trööt! Så jag gick cyklade hem när festen var slut vid 22.00 tiden. Då fixade jag i ordnig allt jag ska ha inför i morgon. Hej då! / melle:)

Inga kommentarer: