onsdag 3 september 2008

skolfoto

tjenare. Idag har vi inte gjort något speciellt på skolan. hade soä som första ämnet. Sen hade vi syslöjd, jag ska sy en kudde med mitt namn på!:b jaja sen hade vi noä och sista lektionen var språkval. Men eftersom att vi hade skolfoto i dag så då missade jag 30 min av tyskan och behövde bara ha språkval i 50 min i stället för 1h 10min haha^^. Det var nog allt för idag.

/ Melinda

Inga kommentarer: