tjenare. Idag har vi inte gjort något speciellt på skolan. hade soä som första ämnet. Sen hade vi syslöjd, jag ska sy en kudde med mitt namn på!:b jaja sen hade vi noä och sista lektionen var språkval. Men eftersom att vi hade skolfoto i dag så då missade jag 30 min av tyskan och behövde bara ha språkval i 50 min i stället för 1h 10min haha^^. Det var nog allt för idag.
/ Melinda
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar