hejsan. Idag började dagen som vanligt med skolan. Matte var första lektionen sen hade vi soä och jag tror vi skulle räkna upp olika droger ( just nu jobbar vi om droger i soä och noä) okej hmm sen hade vi engelska och fick nå blad. Efter det var det lunch. Sen Hk i 2 timmar.
Idag hade vi match, jag kunde inte vara med på den eftersom jag fortfarande inte är frisk!://.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar