
Kom hem från handbollsträning för cirka 1 timme sen. På träningen passade vi mest gjorde lite övningar och spelade lite, vi gjorde också ljugar bänken som vi skulle stå i 2,30min. Sen kom papi och hämtade mig och då for vi till persien och handlade kebabpizza det var gott. Nu sitter jag vid datorn och snart ska jag kanske cykla till elin och vara m.henne, amandah och madde:)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar