tisdag 16 september 2008

Tisdag- första handbollsträning




bild från kalle anka på julafton;p Längtar till vinter & snö!:)

Rubriken säger ju allt vad jag har gjort idag.

Det varit en rätt så kort dag bara 4 lektioner. Har väl inte gjort något spec. idag redovisade vi på soän om doping, det gick bra- gick snabbt också. Sen hade vi eng och lunchrast. Sen hk i 2h vi skulle göra pasta sallad. I kväll är det handbollsträning 19.00-21.00.

Ganska trött efter handbollsträningen, vi passade mest och spelade lite också. Det var ju första gången för mig att träna handboll i år , så det var kul :). I söndags matchen mot kalix ramlade jag rätt på svanskotan, så man kan ju lugnt säga att jag har haft ont i den. Men nu har det släppt lite, men det gör fortfarande ont. I morgon går vi till 14.00 igen, har väl rätt kort dag i morgon med.

Nu sitter jag vid datorn ny duschad och fräsch. Jag har träningsvärk i svanskotan och sen har jag lite ont i huvudet, det känns jätte konstigt att först gör det inte ont alls och sen kommer det som en liten smärta och sen ännu mer smärta- kanske håller på att få huvudvärk? - tror det. Måste dricka mycket för att förebygga.

På torsdag & fredag har vi cooper- lite jobbigt att ha två dagar efter varandra. Plus att vi har handbollsträning torsdag & fredag. Men en sak kan jag ju lugnt säga att jag får iallfall träning.

Frästen är det någon som har märkt att jag längtar till vinter/julen eller?;)

Kram / Melle :)

1 kommentar:

joel randeblad ;) sa...

Fina bilder! :D Längtar också! :D