
Vi har lämnat in min mobil på lagning för kanske 10 dagar sen, men den är fortfarande inte klar, har varit utan den mer än en vecka nu! Jag fick just veta att dom inte har lämnat in den på lagning utan att mobilen är på väg att lämnas in, så jag får vänta 2 veckor till eller mer! >_<
hej. Ja jag vet att jag inte har skrivit hära har helt enkelt inte haft tid över. Tiden har i stället gått åt till att plugga och vara. kompisar. Nu till vad jag har gjort idag; Jag vaknade av klockan men orkade bara inte gå upp så låg kvar i sängen några minuter, sen när jag gick upp känder jag att jag var jätte stel i benen spec i ljumskarna. Så som ni säkert vet är det boden i rörelse idag, och vi skulle gå 10km- 1 mil. Det var jätte jobbigt, spec pga all träningsverk jag har. Får se hur jag gör i kväll med handbollsträningen, vet inte om jag ska på den - det får jag se.
1 kommentar:
I like the Sony handset. Its sound quality is good but resale value is very low.
===================================
Anuj
look4ward
Skicka en kommentar