hej. Min måndag har varit helt vanlig kan berätta lite kort vad den har handlat om, hade sovmorgon TILL 09.05. Jag cyklade till skolan var där kanske 15-20 min för tidigt även fast jag cykla kanske fem över halv nio. Jaja okej sen då första lektionen var ma vi har väl någon matte läxa i veckan också men det är inte så farligt mycket. Sen hade vi eng, Tk ( teknink) och vi håller just nu på att försöka kunna rita egna ritningar, i början fattade jag absolut ingeting hur man skulle göra men sen fattade jag tillslut. Okej Vi hade ganska kort lunchrast idag 30 min kanske? Jag och zizzi var hungriga så vi satt i matsalen så vid hade 5-4 min på oss att plocka undan tallrikarna, gå till skåpen hämta grejorna, och sen gå upp till noä salen. Vi kom sprang dit och precis när vi kom stängde dom dörren. Men vi kom iallfall inte försent kom precis i tid oppps;p. Sista lektionen behövde man ju typ inte göra något? sv- och klassråd. Joel informerade typ från elevrådet att några av reglerna kanske skulle ändras tex att man ska få ha mössa inomhus osv. Efter det slutade vi 14.00. Vid 17.00 tiden idag skulle vi samlas vi boden sågen för att plocka skräp med fotbollslaget sista gången för denna säsong! Det var inte alls lika mycket skräp som det var förra gången. Men det är ju aldrig kuul att plocka. Iallfall vi blev rätt så fort klara.
nu ska jag gå och se Poirot hejdå!:) / Melle
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar