torsdag 18 september 2008

Torsdag- cooper

Hejsan. Nu har jag inte skrivit på två dagar, anledning till det är att vi har haft mycket läxor och att det helt enkelt inte har blivit någon tid över att sitta och blogga. Till idag hade vi alla läxorna eng över 43 glosor, matte- blandade uppg och nån läxa, tyska glosor cirka 15st! jaja nog om läxorna. Idag har vi frästen haft cooper, näst sista lektionen. jag tycker då att jag fick en rätt bra tid ändå, förbättrade den med 9 sekunder från sist vi sprang så det var ju nice(y)

Vi slutade halv fyra idag som vi alltid gör på torsdag. Det är Jobbigt att gå till halv fyra. I morgon har vi cooper igen, just nu känns det som- hur ska jag orka det? är nästa helt slut körd efter idag. Så jag ska inte på träningen i kväll känner att min kropp inte orkar med det blir för mtcket + att vi har träning i morgon också. Ska trolingen på den då beror ju på hur jag känner mig.

Efter maten ska mamma slinga mitt hår, hoppas att det kommer bli bra, jag är inte spec orolig eftersom att hon har gjort det flera gånger innan. Efter det blir det kanske martin & tobbe, & joel! :>


Kram:) / Melinda

Inga kommentarer: